piątek, 23 czerwca 2017

Nowy konkurs - Mroczny Romantym - ocena!

Tutaj Ania i chciałabym zrecenzować nowy konkurs, który pojawił się na naszej ukochanej, różowej gierce. Jak zawsze motyw pojawił się w czwartek o godzinie 9.00. A! W końcu zrobiłam sobie powitanie! yey!

Okładka



Uau. Okładka jest... poprostu świetna. Od razu jak weszłam na stronę powitał mnie ten obraz.
Logo konkursu jest przeurocze. Napis "Dark Romance" jest wyryty w kamieniu. Powiedzmy, że to kamień, bo nagrobek źle brzmi. Obrośnięty jest czerwonymi różami. Cudo!
Tło jest bardzo szczegółowe i dopracowane. Na pewno je zakupię!
Co do moviestar - modzi nareszcie się postarali! Ubrania, mimo tego, że mroczne, świetnie leżą na naszej lalce. Dodatkowo, znowu MSP chciało pokazać, że nie są rasistami, ale zbytnio im to nie wychodzi.
Tak nawiasem mówiąc, bardzo podoba mi się animacja, w której moviestar trzyma bukiet ciemnych róż. Piękna!
Okładkę oceniam na 9/10.



Tło


Tło, jak już mówiłam wcześniej, jest genialne. To według mnie najlepsze i najbardziej dopracowane tło na moviestarplanet. Porównując je do poprzednich, jest bezkonkurencyjne i na pewno je kupię. Dobrze prezentuje się za naszą MS. Kosztuje niestety aż 500 sc, ale trudno, damy radę ^^
Urzekły mnie szczególnie te porozwalane róże i ta mgła. Ta mgła.




Rzeczy




Rzeczy są świetne. Podoba mi się ta róża za 200 sc i czaszka z różami za 325 sc oraz motylek za 3 diamond. Tradycyjnie jedna strona, ale rzeczy są świetne.



Ciuchy damskie






Ciuchy damskie są naprawdę świetne. Tradycyjnie dostałyśmy 4 strony ubrań, ale tym razem cudownych. Mimo tego, że spodziewałam się jakiegoś wakacyjnego motywu, lecz trudno. Rzeczy w bardziej pastelowej, szarej czy białej wersji nadadzą się na wakacje I będą bardzo praktyczne. Podoba mi się sukienka za 7 diamentów, która biała lub czarna będzie stanowiła idealne dopełnienie galowego stroju. Podobają mi się ròwnież włosy dla VIP z ostatniej strony za 650 wirtualnych pieniążków. Genialny jest komplet - bluzka za 525 sc i spódnica za 500 sc (ta dla vip). Są świetne!
Poza tym w końcu dali nam bardzo ładny krawat oraz wianek! C U D O!

Przykładowe looki - dziewczyna


Ten look bardzo mi się podoba, dlatego, jak możecie zauważyć na moim profilu, zakupiłam go. Cena jest trochę odpychająca - aż 2550 sc, poza tym look dostępny jest tylko dla ludzi ze złotą plakietką VIP. Czerń i ta bluzka idealnie pokazuje figurę MS. Włosy ładnie leżą na lalce i to jest plus. Spodnie są genialne, na pewno częściej będę ich używać do stylizacji.



Ten look również mi się podoba. Utrzymany jest w kolorystyce czerń-czerwień. Nie mogłam niestety znaleźć idealnego koloru, który został użyty w sukience, więc róże w wianku wyglądają  niezbyt interesująco. OK są również te szpilki - na obrazku nie wyglądają zachęcająco, ale na MS leżą całkiem ładnie. Zamiast tradycyjnego zielonego potraktowałam wianek czarnym, aby róże wyglądały tak, jakby były wpięte we włosy.Włosy również dla VIP, zawsze podobał mi się taki warkoczyk. Na początku byłam nimi zachwycona, jednakże stwierdziłam, że niezbyt pasują do zwykłej stylizacji.
Kosztuje 1500 sc i 7 diamentów. Również odpychające.



Kolejny look również utrzymałam w takich kolorach. Chciałam te włosy zrobić w odcieniu ciemnego blondu, ale niestety w tym kolorze wyglądają wręcz obrzydliwie. Do włosów jest upięty welon z różami. Fryzura ładna, ale niepraktyczna. Niżej jest ten komplet, o którym mówiłam. Nie wiem jak wam, ale dla mnie jest cudowny. Do tego długie martensy do kolan.
Cena - 6 diamentów i 1575 sc. Kolejna odpychająca cena.

Ciuchy męskie

Ale te ciuchy mi się podobają! Oczywiście chłopcy dostali o 1 stronę mniej od dziewczyn - czyli standardowo, jak zawsze. Podoba mi się koszula za 275 sc - jest dla normalnych użytkowników i w  miarę tania. Kocham również tą fryzurkę za 425 sc. Grzywka uroczo opada na jedno oko MS. Kocham również ten wisiorek z różą w kształcie krzyża. Od razu kupuję! W miarę podobają mi się bluzy, za które kocham MSP.


Przykładowe looki - chłopak


Oto stylizacja dla ludzi tylko ze złotą plakietką. Od razu mówię,że przestrzeń między butami a spodniami nie jest przerobiona ani to nie żaden błąd. Po prostu to skarpetki od bitów. Cena jest wręcz tragiczna, bo wynosi 5 diamentów i 1975 sc. Przykre.
Włosy są cudowne, i jakbym miała VIPa na tym koncie, od razu bym je kupiła. Zostawiłam je w oryginalnej kolorystyce bo nie chciało mi się zmieniać   bo bardzo ładnie wyglądały. Kurtka jest za 5 diamentów. Na początku uznałam, że jest brzydka, ale okazało się, że jest idealna, więc...
Te spodnie są genialne, gdybym miała sc, od razu bym je kupiła.


Stylizacja dostępna dla wszystkich użytkowników, niestety dla tych posiadających dużą ilość sc. Oczywiście nie mogło zabraknąć wianka i wisiorka. Moich miłości. Koszula, którą wcześniej wychwalałam, jest bardzo ładna i ładnie leży w looku. Masło maślane.  Myślę, że look jest udany. Włosy wyglądają ty cudnie. 
Rozpływam się nad tym lookiem, a i tak kupię tylko koszulę i wisiorek, bo mnie nie stać. 


Animacje


Animacje zostawiłam na koniec. Taka wisienka na torcie. 
Jak widzicie jedną już mam zakupioną, tą z bukietem, o której mówiłam na samym początku. Reszta mi się niezbyt podoba, no ale wiecie. Ta za 475sc już była, więc myślę, że nie muszę się o nich rozpisywać, 

Ogólna ocena

Myślę, że wiecie, jaka będzie według mnie ocena. Daję mocne 9,5/10. Według mnie to jeden z najlepszych motywów, jaki pojawił się w ostatnim czasie. Chociaż jestem lekko rozczarowana, bo spodziewałam się motywu o wakacjach,


Ania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥