wtorek, 27 czerwca 2017

TAG 100 PYTAŃ, KTÓRYCH NIKT NIE ZADAJE

Postanowiłam zrobić ten TAG, bo... no bo mi się nudzi. I nie chcę tu widzieć komów "Przecież to nie o MSP". Blog miał być o MSP ORAZ o wszystkim innym, więc... Cicho i czytać.


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?

Hmmm.... poznałam mojego psiapsiela xd :3 Pozdrawiam! XD

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?

Zamkniętej. nie zasnę przy otwartej.

3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?

Tak. Chociaż teraz czuję się, jakbym była celebrytką i odpowiadała na wywiad do magazynu xd

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?

Muszę. Potwory są wszędzie. Najbardziej mnie lubią te pod łózkiem.

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?

Czyli jednak zauważyli, że ten znak zniknął? BRAJAN, WYJEŻDŻAMY DO KOREI!

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?

Tsa. A później przypomina mi się po 21654163416 dniach.

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?

Przez niedźwiedzia, pszczoły są mega szybkie. przed misiem bym uciekła na drzewo xd

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?

Tak, tylko nie mam okazji. 

9. Czy masz piegi?

Tak i je kocham ♥

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?

Zawsze, z uśmiechem lepiej wyglądam xd

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?

Gdy ktoś patrzy mi przez ramię. Nerwy do potęgi.

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?

Zawsze liczę wszystko. kroki, oddechy. To naprawdę uspokaja.

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?

Nie. Teraz myślę, dlaczego ja jeszcze odpowiadam na te pytania.

14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?

Idę skoczyć z dywanu.

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?

Zawsze. Tańczyłam, tańczę i będę tańczyć. #Uzależnienie od musical.ly

16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?

Są nadzwyczaj smaczne.

17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?

Z poduszką i... z poduszką.

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?

180x120
Coś takiego


19. Piosenka tygodnia.

Zara larrson ft. clean bandit - Symphony

20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?

Zależy.

21. Czy nadal oglądasz bajki?

Oczywiście!

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?

Nie mam takiego...

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?

Pod trampoliną xd

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?

Szczerze to nic.

25. Ulubiony sos do nagetsów?

Nie jadam nugetsów z sosem xd

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Pizza życiem.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?

Harry potter
Kevin sam w domu
I Kraina lodu!

MAM TE MOC MAM TE MOOOOOC

28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?

Eeeeeeeeem... xd Nikt

29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?

Byłam, miałam taki mundurek, którego zapominałam zawsze oddać.

30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?

Co? Nie xd

31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?

Stosunkowo niedawno.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?

Nie.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?

Nie.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?

Nie.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?

Z Szynką i ogórkiem #spokoczemunie


36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

Kanapki i kakao ♥

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

Koło 22/23.

38. Czy jesteś leniwa?
     

Bardzo.


39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?

Za księżniczkę, jak każda dziewczyna ♥

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?

Kogut

41. W ilu językach mówisz?

Płynnie w trzech, uczę się jeszcze hiszpańskiego.

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?

Nie.

43. Lego czy lincoln lego?

Lego.


44. Czy jesteś uparta?
     Jestem.

45. Leno czy Letterman?
     Nie znam ich.


46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?

Oczywiście 

47. Czy boisz się wysokości?

Trochę.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?

Zależy.


49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
    
Lubię.


50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
 
Uhm.

51. Czy używałaś broni?

Wiatrówka się liczy?

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?

W marcu.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
     
Nie wszystkie.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
   
  Tak.


55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
     
Oczywiście, uwielbiam pierogi.

56. Ulubione ciasto owocowe?

Szarlotka

57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?

Weterynarzem.


58. Czy wierzysz w duchy?

W duchy nie, w zjawy tak, w potwory również.

59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
   
 A co to?

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?

Nie.


61. Czy nosisz kapcie?

Po kąpieli.

62. Czy nosisz szlafrok?

Oczywiście.

63. W czym śpisz?

W piżamie.

64. Pierwszy koncert?

Jeszcze nie :(

65. Superpharm, natura czy rossman?

Natura.

66. Nike czy adidas?

Nike.

67.  Cheetos czy fritos?
     
 Cheetos.


68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
     
Orzeszki.


69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
     
Nie słyszałam.


70. Czy brałaś lekcje tańca?
     
Kiedyś tak.


71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?

Bizneswoman.

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?

Nom.

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
    
 Tak


74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
   
  Tak.


75. Czy masz płyty gramofonowe?
     
Niee!


76. Czy masz gramofon?
     
Nie


77. Czy palisz kadzidełka?
    
 Nie.


78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Uhm.


79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?

BaM ♥

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?

Na żywo żaden.

81. Gorąca czy zimna herbata?

Gorąca.

82. Cukier czy słodzik?

Cukier.


83. Jak dobrze potrafisz pływać?

Na tyle, żeby nie utonąć.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?

Yhm.

85. Czy jesteś cierpliwa?


niezbyt.


86. DJ czy zespół na wesele?

DJ.

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?


Tak.


88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?


Nie.


89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?


Czarne.


90. Czy umiesz szyć?


Umiem..


91. Najlepsze miejsce na kominek?


Salon.


92. Chcesz wyjść za mąż?


Chcę.


93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?


Nie mam męża.


94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?


W nikim xD


95. Czy dążysz do celu `po trupach`?


Tak, zgadza się.


96. Czy masz dzieci?


Nie, nie mam.


97. Czy chcesz mieć dzieci?


Chcę.


98. Ulubiony kolor?

 fioletowy.

99. Tęsknisz za kimś tęsknisz?


Tęsknię.


100. Czy chodzisz na fitness?


Nie.


O BOŻE! DOBRNĘŁAM DO KOŃCA!

Dziękuję za czytanie!

PS. podoba wam sie ta czcionka?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥