piątek, 23 czerwca 2017

Zakończenie roku szkolnego

Bonjour, z tej strony wasza jedyna ulubiona redaktorka! Cieszycie się z wakacji? W mojej klasie jakoś nikt się nie cieszył :/ Nie mam zielonego pojęcia dlaczego. Mnie wręcz rozpierała radość, ale aż tak nie mogłam jej okazywać, bo śpiewałam hymn narodowy przy mikrofonie i jakbym parsknęła śmiechem, to pani by mnie udusiła gołymi rękami.
W ogóle muszę się wam pochwalić, że zdobyłam moją wymarzoną średnią - 5,42. A wasza? Macie pasek? Zdaliście?

Nie przedłużając, zaczynamy!



Jak wiecie, zakończył się rok szkolny, więc chciałabym wam przedstawić kilka rzeczy na MSP, które idealnie nadają się na tę okazję ♥

Animacje



 Tradycyjnie kwiatki dla wychowawczyni, dla dyrektora... bo co sobie o tobie pomyślą?




Tutaj podobna sytuacja jak wyżej, tylko tutaj poza bardziej "na lizusa"




 Niektórzy czasem potrzebują parsknąć śmiechem tak jak ja, prawda?





Trzeba się poprzytulać i pożegnać z przyjaciółmi, rzucić na całą salę "WAKACJE!" i wyjechać w
Bieszczady.




A żeby wyjechać w Bieszczady trzeba się spakować i obowiązkowo wrzucić zdjęcie na Instagrama.



A potem stanąć, bo w resztę wakacji nie ma co robić, prawda?


Tło

Tutaj wyboru wielkiego nie miałam, bo strasznie mało tych teł jest dotyczących szkoły. Dlatego trzeba wybrać tradycyjny placyk szkolny z kucyków pony. Chcielibyście mieć tam apel?



Komplety


Powiem wam, że do tego kompletu  użyłam wyłącznie ciuchów z najnowszego motywu. Możecie być dumni. Oczywiście krawat obowiązkowy, jak tu przyjść na apel bez krawatu? Ehh, lata sześćdziesiąte cały czas na topie.


Ten komplet mi się tak średnio podoba, głównie przez tą starą grafikę koszuli, która przyznam szczerze, jest prawdopodobnie unikatem. Do tego czarna wstążeczka na szyję i wytworny koczek. Gdyby nie spodnie z dziurami, mogłabym z powodzeniem naśladować uczennice z lat siedemdziesiątych.


W tym komplecie się zakochałam. Włosy z najnowszego motywu, prześwitująca bluzka, nareszcie jakaś porządna spódnica z wysokim stanem i baletki ze złotymi zapięciami. Do tego ładny, czarny naszyjnik w kształcie kokardki.

Który komplet najbardziej wam się podoba?


Makijaże


 Starałam się przygotować dwa makijaże, jeden dla VIP, drugi nie, i chyba sami zobaczycie różnice.
Szczerze, wpadłam i wzięłam byle jakie oczy, które okazały się piękne ♥ Mają ładne długie rzęsy i odcień butelkowej zieleni. Do tego zadarty nosek, różowe poliki i malinowa szminka na nieVIPowskie usta,
Tutaj wzięłam rzeczy typowe dla VIPów - usta, które nawiasem mówiąc są prześliczne. Preferuje je w kolorze malinowym lub truskawkowym. Do tego wszystkiego ładny nosek z piegami oraz oczy, które nosi każda dziewczyna mająca kiedykolwiek VIPa. Do tego cień do powiek,






Dzięki za czytanie ♥♥
Ania.

4 komentarze:

  1. Fajny post.
    Hehe, ja jade w Bieszczady. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      To fajnie xd Ja jadę w góry do Niedzicy ^^

      Usuń
  2. Zgadzam się, fajny post.
    Ja nie kupiłam żadnych kwiatów. #aco Okej, szczerze zapomniałam. Osobiście w tym roku mam pasek, a moja średnia to 5.76, także się cieszę.
    Będę dążyć do 6.0!1!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yey, gratki 5.76 O.o Też w przyszłym roku będę dążyć do 6.0, ale pewnie zrezygnuję, bo nie będzie mi się chciało, ale trudno.
      Ja zerwałam słonecznika z ogródka i obwiązałam wstążeczką. Wyglądał jak kupiony xd

      Usuń

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥