środa, 28 czerwca 2017

TAG MovieStarPlanet

Hej, z tej strony Ania i witam was serdecznie w kolejnym TAGu na moim blogu!
Jutro oprócz oceny nowego konkursu zagłębie was w tajemnice MSP i będziemy przygotowywać się na letni okres na naszej różowej gierce, Czyli z grubsza seria Lato na MSP już jutro koło 11:00. Jutro też zobaczymy wyniki konkursu na redaktora.

TAG MovieStarPlanet polega na odpowiedzeniu na 20 pytań o... MSP, rzecz jasna. Zapraszam ♥


1.  Jak nazywa się twoje konto?

<>Pastellova<>

2. W którym roku stworzyłaś konto?

Moje obecne konto - marzec 2017

3. Ile dotychczas posiadałaś kont?

4, na których grałam. Miałam jeszcze 5465465 kont pomocniczych, ale nicków nie pamiętam.

4. Miałaś kiedyś VIP? Jeżeli tak, to podaj rodzaje.

Miałam 4 VIPY. Jeden - star na tydzień i wszystkie rodzaje VIP na miesiąc.

5. Skąd dowiedziałaś się o MSP?

Kolorowa reklama w TV.

6. Co najbardziej lubisz robić na MSP?

Pisać z ludźmi, robić zakupy, forum, chat.

7. Używasz chatów grupowych?

Nie i nienawidzę, gdy ktoś mnie do nich dodaje.

8. Masz swój klub?

Niby tak, ale go niezbyt wykorzystuję.

9. Czy kiedykolwiek dostałaś bana?

Nie, co jest bardzo dziwne xd

10. Jaka jest liczba twoich zwierzątek?

O ile się nie mylę, mam 7 zwierzątek. Nie wiem po co mi tyle, ale są ładne.

11. Dodajesz zdjęcia na MSP?

Nom xd

12. Czy w trakcie gry masz włączony głos?

Nie, mam zawsze wyłączony

13. Który level posiadasz?

Za 250k fame będzie 21, ale narazie 20 lvl

14. Grasz w "Arkada"?

Niet.

15. Dodajesz wpisy na Forum?

Oczywiście! Bardzo lubię siedzieć na forum B)

16. Ilu masz znajomych?

502, ale jak mi się skończy VIP, będę mieć niestety limit :/

17. Wysłałaś kiedyś Specjalne Pozdrowienie?

Nie umiem odmawiać nikomu :/ Więc tak.

8. Co robisz w związku z tą grą - nagrywasz filmiki o tematyce MSP, piszesz na blogu, czy po prostu spokojnie sobie grasz?

No piszę na blogu. Chyba widać.

19. Czy używasz Design Studio?

Czasem, ale nie często.

20. Bierzesz udział w konkursach tematycznych?

Tak, zawsze zgłaszam, look, ale dotąd nie udało mi się wygrać.



To na tyle. Do tego TAGU nominuję:

- Hedwielle z bloga emily-mccline-i-msp.blogspot.com
- Miłosza z bloga mondye.blogspot.com

I to tyle. Też was lubię tak, kocham jak ludzie się na mnie wkurzają

Dzięki za przeczytanie ♥












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥