piątek, 30 czerwca 2017

Stylizacje z motywu "4th of July" + Kolejna aktualizacja?

Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacjami i makijażami z najnowszego motywu! Przygotowałam dla was 3 stylizacje damskie i 2 męskie.  Myślę, że wam się spodobają.
Ale zanim do stylizacji, chciałabym wam pokazać, co moderatorzy zrobili z nieVIPowskim kołem fortuny.
Zapraszam do czytania!


Koła fortuny zaktualizowane


Skapnęłam się dopiero, gdy weszłam na moje męskie konto, że coś tu nie gra. I odkryłam! xd
Modzi "edytowali" koła i teraz, zamiast kwot "5,10,20,40", do wygrania są kwoty "20,40,80,120". Jest to bardzo duży plus dla zwykłych użytkowników, u których piszczy bieda. Można wygrać 120 sc każdego dnia, zamiast marnych 5 SC, za które nic nie można kupić.
Załoga się przyłożyła i wysłuchała naszych próśb.


Stylizacje damskie


Na wakacyjne imprezy



Oto look, który jest bardzo podobny do mojego obecnego. Zastosowałam do tego włosy za 5 diamentów, które moim skromnym zdaniem są wręcz genialne. Idealnie leżą na naszej MS, a kosmyki opadające na oczy i czoło są cudowne. Szkoda, że mają tak wysoką cenę, bo z chęcią zakupiłabym z cztery pary w różnych kolorach. Szkoda. 
Do tego wianek w kolorystyce biały-liliowy. Niestety z wiankiem trzeba bardzo uważać, bo niestety jest szeroki i nie pasuje do wielu fryzur.
Do tego sukienka, która jest cudowna. Również idealnie leży na MS, do tego myślę, że dopasowałam bardzo ładne kolorki. Do tego ma bardzo ładną teksturę. Kupiłam takie dwie - w takiej kolorystyce oraz w oryginalnej. Na lato - idealne. 
Do looku dodałam białe trampki, które w oryginale były w kolorach flagi USA. Całość dopełniłam tatuażem z orłem.
Całość według mnie zasługuje na pochwałę i z pewnością nada się idealnie na lato.
Myślę nawet, że komplet - włosy, sukienka, buty - mogłyby wystąpić razem w wakacyjnym pakiecie Vipa Star na Rok.



Na letnie przechadzki



Z tego looku również jestem dumna. Według mnie nadaje się idealnie na letnio - wakacyjne przechadzki.
Króciutkie włosy według mnie są idealne na lato, gdzie temperatury dochodzą do 30 stopni. Są ładnie rozmierzwione przez wiatr. 
Do tego bluzka z obecnie bardzo popularnym motywem - dwoma strzałkami, a między nimi napis "Live Free". Bardzo mi się podoba.
Do tego spodenki, w których wręcz się zakochałam - nawet nie będę ich komentować ♥
No i obszerne, białe adidasy. Postawiłabym bardziej na jakieś sandałki, no ale trudno.
Look bardzo mi się podoba., oceniam go na około 5/5.


Kowbojka 


Ojeju, ten look jest genialny! Myślałam, że te buty są okropne i nigdy ich nie kupię - a jednak! Do tego looku brakuje tylko kapeluszu, ale bardziej pasowały mi warkoczyki, przepraszam. 
Do tego te mega włosy-, które wychwalałam przy zapowiedzi - są dla wszystkich użytkowników i kosztują 550 SC. Mają piękne przejaśnienia przy końcówkach.
Do tego również sukieneczka z "falbankami".
Ten komplet również mógłby z powodzeniem pójść do pakietu Star Vipa na rok ♥


Stylizacje męskie


Wzorowy Amerykanin


Z tego looku jestem dumna i gdybym miała VIPA na tym koncie z pewnością bym go zakupiła. Chociaż z drugiej strony tylko włosy są dla VIP, ale są mega ładne, więc...
Do tego wianek w oryginalnej kolorystyce oraz "plamy" na policzki, na wzór flagi USA.
Do tego zwykła, biała bluza, którą zakupiłam oraz spodnie z przetarciami.
I trampki w kolorach flagi amerykańskiej.
Idealne xd


Kowboy


Dobra, jest spoko, bo to moja najkreatywniejsza nazwa w życiu xd
Tym razem w kowbojskim looku pojawił się biały, westernowy kapelusik. Do tego czarne, przylizane włosy.
Z koszulki z bielikiem amerykańskim stworzyłam T-shirt z gołębiem. Tak, z tym zwierzęciem, które w tym momencie dziobie chodnik za twoim oknem.
Następnie białe szorty oraz kowbojskie buty.
Całość jest strasznie droga. No ale cóż, można przecierpieć.



Mam nadzieję, że stylizacje wam się podobały. Jak uważacie? Która najbardziej przypadła wam do gustu?

Ania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥