sobota, 24 czerwca 2017

Szlakiem styli #1

Witam wszystkich w kolejnym poście na blogu. Można pominąć to, że nie umiem wymyślać nazw dla nowych serii i po prostu zacząć ją.
"Szlakiem styli" to nowa seria na moim blogu (jakby ktoś tego nie wiedział". Po prostu, będę robić looki imitujące style, typy ludzi.
Myślę, że tyle opisów wystarczy.

POST NIE MA NA CELU NIKOGO URAZIĆ, WSZYSTKO JEST W CELU HUMORYSTYCZNYM.



Pierwszy styl: Tumbler Girl

Przykładowe zdjęcie stylu:



Odwzorowanie stylu:


Dobra, teraz mogę się popisać, że zapomniałam butów, ale cicho, przecież na zdj z tumbler girl nie widać stóp, więc nikt nie zauważy.
Na początek dałam różowy koczek, bo przecież kolorowe włosy są... hmm... popular!
Obowiązkowo ozdoba na włosy. Wybór padł na spinkę w kształcie białego motyla, przecież biały jest taki tambler.
Oksy zerówki to chyba klasyk wśród wszystkich okularów. Podobno ludzie z okularami wyglądają mądrze,
Nasz ukochany chocker. Przecież to klasyka pośród wszystkich, ale to wszystkich dziewczyn, które chcą choć trochę ponaśladować nasz styl 2017 roku.
Czarna, zdarta kurteczka. Kiedyś uważana za nic nie warty łach godny spalenia, teraz jak widać największy przebój wśród nastolatek.
Bluzeczka z pikselowym kotem. Czas wkroczyć w styl nerdów.
Przecierające się spodenki w kolorze dżinsowym, a do tego kabaretki.
Okej, stop. Zaraz wszyscy nabawimy się jakiś choróbstw od samego patrzenia na moje idealne odwzorowanie.


Drugi styl: Emo

Przykładowe zdjęcie:



Odwzorowanie stylu:


Emo to styl wszystkich burzliwych nastolatek, których nie interesują teraźniejsze trendy i trzymają się tylko jednego - aby odciąć się od wszystkich i wszystkiego, wyrażając siebie za pomocą tego stylu.
Emo mają zazwyczaj krótkie włosy - albo całe czarne lub zabarwione na końcówkach. Ja postawiłam na kolor czerwony.
Bluzeczka z napisem "Bycie smutnym jest ok" jest idealna dla naszej nastolatki. W końcu oto chodzi w stylu Emo,
Jeszcze na chwilę wkroczymy do stylu Tumbler, do którego wręcz idealnie pasują spodnie - wysoki stan, dziury... gdyby nie były czarne, tylko białe każda potomkinia internetu błagałaby zbankrutowanych rodziców o mały prezent w postaci tych spodni.
Do tego czarne martensy do kolan. Ukochane buty Emo.
Myślę, że odwzorowanie wyszło mi idealnie.


Styl: Nerd #1

Przykładowe zdjęcie stylu:


Odwzorowanie stylu:


Więc: Zacznijmy od rudych włosów i ozdóbki na włosy. Ozdóbka w kształcie uszek, na podobieństwo postaci z jakiejś gry o niedźwiedzich. Potem jest sweter, nie zmieniany od kilku dni, ponieważ przy  siedzeniu przy komputerze traci się poczucie czasu. Do tego spodenki i rajstopy oraz buty LED, bo są modne,



Dziękuję za przeczytanie. Post robiłam dla żartów, więc mam nadzieję, że nikogo, zwłaszcza wyznawców danego stylu nie uraziłam.
Do następnego!



Aj, nie ten podpis xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥