niedziela, 25 czerwca 2017

Gwiazdy na MovieStarPlanet #1

Cześć.
Rozpoczynam kolejną serię na naszym kochanym blogu. Myślę, że wam się spodoba, chociaż to nic oryginalnego nie jest. No ale lekko się czyta te serię, więc postanowiłam ją też napisać.
Chciałabym, żebyście napisali mi na MSP, czy tutaj w komentarzu pod tym postem, jaką postać mam odwzorowywać ♥ Dzięki!

Nie przedłużając, zapraszam do czytania ♥



Pierwszą gwiazdą będzie Ariana Grande.



Gdy zobaczyłam to zdjęcie, od razu pomyślałam o tych włosach. Niestety idealny odcień ot nie jest, ale... xd Nie umiem pisać, idę skoczyć z dywanu
Nad bluzką miałam ogromny dylemat. Nie mogłam znaleźć żadnej idealnie pasującej do tej Grande. Koszmar. Uznałam, że ta jest najbardziej zbliżona do oryginału i skończyłam poszukiwania.
Różowa spódnica. Wiedziałam od razu którą dać, lecz długo nie mogłam znaleźć koloru.
Butów na tym zdjęciu nie widać, więc zaszalałam i wybrałam białe szpilki.
Całość kosztuje 2300 sc. Normalnie.


Druga gwiazda: Taylor Swift



Z tego looku jestem najbardziej dumna. Mimo, że odcień sukienki nie pasuje kompletnie, look jest dosyć ładny. Użyłam bardzo ładnie upiętych jasnoblond włosów. Może i nie pasują do oryginału, ale są ładne i dosyć podobne, więc je dałam.
Dalej: Lekko prześwitująca sukienka z brokatem. Przyznaję: Możecie mnie okrzyczeć, bo nawet odcień sukienki nie pasuje do oryginału.
Znowu musiałam postawić na wyobraźnie i dopasowałam białe buty (no ciekawie, kto by się spodziewał).
Kosztuje 3000 wirtualnych pieniążków i myślę... kupiłabym go, ale kolor sukienki bym zmieniła na jakiś pastelowy róż czy fiolet. Ale żal mi kasy więc nie kupię.


Kolejną gwiazdą jest Katy Perry.




Dobra, przyznam się, że ten look nie wyszedł mi kompletnie.
Katy Perry na tym zdjęciu ma fioletowe włosy. Miałam ogromny dylemat, w końcu wybór padł na te włosy.
Niebieska bluzka bez rękawów (jak to nazwać?). Tego NIGDZIE nie ma w sklepie MSP. Nie dość, że przykre, to straszne.
Dalej puściłam wodze wyobraźni. Biała spódniczka i... hmm.... BIAŁE BUTY. No kto by pomyślał.
Cena to 1825sc. Całkiem mało.


Jak mi wyszły looki?

Dziękuję za czytanie xd ♥






1 komentarz:

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥