wtorek, 27 czerwca 2017

Letnie stylizacje + makijaż

Kiedy samotnie prowadzę ten blog, muszę pisać po dwa posty dziennie. Już dłużej tego nie ogarnę xd
W tej notce chcę wam przedstawić trzy letnie stylizacje oraz jeden z makijaży na lato. Zapraszam! ♥♥



Ten look jest według mnie genialny i nawet w miarę tani.
Użyłam tych włosów z koczkami i warkoczykami, które są naprawdę piękne. Zrobiłam je w kolorze niebieskim, który kojarzy mi się z latem szczególnie z morzem oraz niebem.
Biała bluzka z niebieskimi sznureczkami wygląda naprawdę uroczo z całą stylizacją.
Do tego dopełniłam ten komplet białymi spodenkami i niebieskimi butami.
Uważam, że ten look wyszedł mi naprawdę ładnie i jest dosyć tani - 6 diamentów i 1450 sc. Gdy na czwartkowym motywie nie będzie nic zadowalającego, z pewnością go odwzoruje i kupię.



Kolejny look jest w kolorystce białej i pudrowo różowej. Wianek, włosy, apaszka, sukienka, kabaretki oraz szpilki. Cena jest dosyć nietypowa - 2476 sc i 2 diamenty. Uważam, że look wyszedł mi naprawdę uroczo, ale raczej bym go nie kupiła.



Kolejny look wyszedł mi o wiele lepiej od poprzedniego. Jest w kolorystyce fioletowo - białej. To pastelowy fiolet. Myślę, że takie pastelowe, jasne kolory górują podczas wyprzedaży letniej w sklepach i warto posiadać takie ubrania w szafie.
Do tego looku zastosowałam włosy w fioletowym kolorze. Dużo dziewczyn farbuje teraz włosy, więc myślę, że są odpowiednie.
Biała broszka w kształcie motyla na włosy dopełniła stylizację.
Do tego okulary, które uważam, że za wszelką cenę każdy powinien mieć w szafie w kolorystyce biało-szarej, bo genialnie wyglądają.
Zastosowałam tutaj taką.. hmm... sukienkę? Która po zmienieniu kolorów wygląda całkiem okay.
I tutaj znowu te same buty.
Cena jest tragiczna - 3075 sc i 7 diamentów, ale myślę, że warto.




Okey, teraz możecie mnie okrzyczeć, że wgl nie umiem robić makijaży. Dałam tutaj oczy w ładnym, szmaragdowym kolorku. Do tego prosty, nie zadarty nos, różowe policzki i jasnoróżowe usta. Całość ładnie się prezentuje i kosztuje mało - 1100 wirtualnych pieniążków.



Który look wam się najbardziej podoba?

Dziękuję za przeczytanie ♥♥

Ania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥