sobota, 24 czerwca 2017

TAG + Drobne zmiany na blogu + Gazetka MSP

Heej, z tej strony ja, bo kto inny. Jak wam mija pierwszy dzień wakacji? Mi świetnie, choć wyjeżdżam dopiero 8 lipca do Niedzicy na obóz, więc do tego czasu nie ruszam się z domu. Chyba zrobię sobie jakiś maraton filmowy albo zarwę całą noc czytając książki albo opowiadania na necie. Pff, czemu nie. A tak btw. orientuje się ktoś, kiedy na TVN-ie będzie lecieć Harry Potter? Bo nie chcę obejrzeć go na necie, a dzień później będzie leciał w TV, wiecie o co mi chodzi, nie? Ehh, przynudzam xd Dobra, zaczynam TAG.


Patrzcie, mam przerywnik! Yey! xd Nawet w miarę letni, powinniście być dumni.


1. Jak masz na imię? 

Anna, ale szczerze, nienawidzę jak ktoś mówi do mnie Anna, więc wolę Ania.
2. Kiedy masz urodziny?

1 wrzesień.
3.  Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?

Ojej, od kiedy pamiętam, chciałam być nauczycielką i tak jest do tej pory.

4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?

Nie mam chłopaka.

5. Jakiej muzyki słuchasz?

Głównie coś typu hip-hop, pop. Daję ulubioną piosenkę, okay?



6. Czy pracujesz?

Po wakacjach idę do 7 klasy, nie pracuję xd

7. Czego szukasz w drugiej osobie?

 Trudne pytanie, które pominę, bo nie chce mi się na nie odpowiadać xd

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?

Do mojego psiapsiela, okay? :3 xd

9. Ulubione jedzenie?

Pizza, moja miłość ♥ 

10. Ulubiona część garderoby?

Niczym Zgredek z Harry'ego Pottera, skarpety.




11. Czy masz zwierzątka?

Zasadniczo mieszkam na wsi, więc mam psy, koty, kaczki, kury, krowy.... Ale w domu mam tylko rybki i siostrę.
12. Ulubione miejsce?

Moje drzewo w ogrodku, z idealnie rozmieszczonymi gałęziami. Teraz są na nim liście, więc jak chcę, żeby nikt mnie nie widział, potrafię to sprawić. I wcale nie używam peleryny niewidki, choć w XXI wieku nigdy nic nie wiadomo.

13. Czy masz drugie imię?

Moim drugim imieniem jest Maria, choć w zasadzie nikt nigdy o tym nie pamięta.

14. Ulubiony przedmiot w szkole?

J. polski, informatyka ^^


15. Ulubiony napój?

Woda z cytryną, potem jest Tymbark.


16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?

Już podawałam, ale jak coś to mogę jeszcze raz. Sry, że z tłumaczeniem, ale blogger nie chce wyświetlić oryginału.




17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?

Co do chłopca to nie wiem, ale zawsze chciałam, żeby moje dzieci nazywały się Ola i Liliana. Jakoś mam sentyment do tych imion. 

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?

Zawodowo nie, ale jeśli chodzi o aktywność fizyczną; deskorolka, rolki, jak coś to kocham biegać.


19. Ulubiona książka?

Wiele, ale tak najbardziej to cała seria Harry Potter, autorstwa J.K, Rowling oraz saga Wybrani, C.J Daughtery. Polecam też "Gwiazd Naszych Wina", Johna Greena ♥


20. Ulubiony kolor?

Hmm... również wiele, ale najbardziej pudrowy róż, miętowy, błękitny i liliowy. Ewentualnie karmazynowy.


21. Ulubione zwierzątko?




Ale jak nie mogę się zdecydować na jedno, to głównie wybór pada na krzyżówkę. 




22. Ulubione perfumy?

 Używam kilka, więc nie wiem.

23. Ulubione święto?

Boże Narodzenie.

24. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?

Byłam już wiele razy, lubię zwiedzać inne kraje, poznawać kulturę. Ale byłam tylko w Niemczech na wymianie międzyszkolnej i w Słowacji w Tatrach. Chciałabym zwiedzić Grecję oraz Francję. 

25.Czy mówisz w innych językach?

 Angielski, niemiecki i trochę hiszpańskiego się napatoczy. Ehhh, podczas pisania tego dostałam napad kichania i nie mogę przestać xd


6. Czy masz rodzeństwo?

Siostra lat 6.

27. Ulubiony sklep?

H&M

28. Czy lubisz szkołę?

Teoretycznie tak, ale nie uśmiecha mi się perspektywa wstawania wcześnie rano.

29. Ulubiony youtuber?

Naruciak.

30. Ulubiony serial?

Szkoła! wcale nie kłamco przebrzydły

31. Jaki masz telefon?

Brak, ale jakoś żyję.

32. Ile masz wzrostu?
  
Koło 165 cm.




Dobra, nawet nie myślałam, że to mi zajmie tyle czasu, no ale okkk.

Jak mogliście zauważyć, na blogu pojawiały się od rana drobne zmiany. Przede wszystkim tło. Postanowiłam je zmienić na niebo, bo jak głosi zdjęcie na początku bloga, tytuł przewodni to "Lato, morze, niebo", więc...

Do tego dodałam licznik. Myślę, że to fajna opcja, a animacja tego licznika jest również piękna,

Dodany jest przycisk "1+", aby blog nabrał rozgłosu.

Subskrybcja przez maila też jest mega.

Poza tym zrobiłam sobie przerywnik i podpis, a na bloga wrzuciłam zdjęcie , które wyświetla się na samym początku.

I jedna z naj zmian - muzyka. Siedziałam przy tym z pół godziny, kopiując kody, skrypty, wstawiając je w różnych miejscach kodu całego bloga. W końcu poddałam się. Spojrzałam jeszcze raz na bloga, żeby zobaczyć, czy nic się nie popsuło i BAM! Spadłam z krzesła z wrażenia, a potem skakałam z radości.


Dobra, a teraz gazetka MSP.


Gdy wejdziemy na MSP, w nowościach pojawia nam się informacja o... no właśnie, o gazetce MSP. Niby nic specjalnego, no ale wszędzie jest poruszenie, bo VIP W GAZETCE! U mnie w Empiku już tych gazetek nie ma -.-  Ogólnie, to urodzinowy numer, więc myślę, że następny konkurs, motyw (jak zwał tak zwał) będzie właśnie o tematyce urodzinowej.
Przechodząc do rzeczy: Wielki napis głosi, że w prezencie, po wpisaniu kodów otrzymuje się 3 dni vip, 10 diamentów oraz 1500 sc. 
Łał, szał i w ogóle, tak? O BOSE GRAZYNA CHOĆ KUPUJEMY!
Gazetka przynajmniej u mnie kosztuje 9.90 zł.  3 dni VIP to dosyć mało, do tego 10 diamentów i 1500 sc. Ja dołożyłabym jeszcze 5 zł i kupiłabym VIPA star na tydzień, za którego dostajemy 20 diamentów i 3 tys sc. Plus jeszcze 2 diamenty i 40 sc dziennie.
Uważam ten prezent z gazetki za kompletnie nieopłacalny.


Podobał wam się ten post? Może trochę chaotyczny, no ale...

Dzięki za przeczytanie! ♥



Cicho, nie moja wina, że niee umiem robić podpisów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥