piątek, 7 lipca 2017

Food Challenge + Nominacje

Hej wszystkim! To mój ostatni normalny post przed kolonią :) Jutro wyjeżdżam i 19 wracam, więc nie będzie mnie prawie dwa tygodnie. Mam nadzieję, że nikt mnie nie ukatrupi za to ♥
Nie przedłużając, zaczynam ♥


Na pierwszy ogień postawiłam Oreo ♥ Kto nie lubi tych ciastek?




Ten look sam w sobie wyszedł perfekcyjnie - gdyby nie skrzydełka sama bym go kupiła i założyła. Ale w porównaniu do oreo - powinno być więcej czarnego niż białego, o czym zapomniałam przy tworzeniu tego looku. Przepraszam wszystkich.
Ogólnie urzekł mnie ten komplet - bluzka z kotem i spodenki. Są przecudowne! Niestety nie pamiętam, na jakiej stronie to znalazłam, ale powiem wam jedno - gdzieś w TOP. To tylko 150 stron szukania, prawda?
Cena wynosi 2200 SC i 6 diamentów. Przyznaję mu ocenę 7/10 (przez to podobieństwo)


Postanowiłam, że zrobię.. Czekoladę.






Nie. Jeśli ktoś powie, że to się nie kojarzy z czekoladą, to mogę ukatrupić na miejscu. Siedziałam przy tym looku z 20 minut, przy czym w końcu uznałam, że zrobię coś innego. Ale z braku "czegoś innego" skończyłam odwzorowywać czekoladę.
Nie miałam kompletnego pomysłu na to. Widać tutaj moją porażkę, bo w końcu się poddałam i wykorzystałam te "nowsze rzeczy", ale nie powiem, że nie jestem zadowolona z tego looku. I gdyby nie to, że wykorzystałam te "uszy" to stylizacja byłaby całkowicie "nievipowska".
Cena wynosi 2825 SC. Całkiem znośnie.


Zostawiłam perełkę na koniec, a mianowicie - lody truskawkowe.





Ten look kocham i wielbię ♥
Jest typowo letni, wakacyjny - czyli tak, jak powinny się kojarzyć lody truskawkowe. Bo kto ich nie je w wakacje? Ewentualnie sorbet truskawkowy, ale ciii
Dałam tutaj te śliczne włosy z koczkami oraz wianek. Całą stylizację zrobiłam w kolorystyce biało - różowej.
Do tego bluzka z najnowszego motywu, białe spodenki oraz buty tego samego koloru.
Cały look dopełniłam tym wisiorkiem z lodem, który znalazłam w topce.
Kosztuje 2650 sc i już dodałam ten komplet na listę.



Mam nadzieję, że podobał się wam ten challenge.

Nominuję do niego Mondye, myślę, że go wykona ♥ Jeśli to czyta to okej, ale i tak w tym momencie dam jej znać na MSP ♥

Dziękuję za czytanie! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥