poniedziałek, 3 lipca 2017

Kolejna Aktualizacja? + MSP TAG


Hej, jak widać po przywitaniu, z tej strony Ania. Witam was w kolejnym poście. Dzisiaj planuję przedstawić wam kolejną część aktualizacji MSP oraz wypowiedzieć się w tagu. Jednakże zanim zacznę...

Na większości aktywnych blogów na MSP góruje drama z zachowaniem Mondi na blogu Emily. Może, gdybym się wypowiedziała, blog stałby się popularniejszy, ale ja postanowiłam dalej funkcjonować normalnie na blogu. Nie ważne, co działoby się gdzie indziej.
Moje komentarze możecie przeczytać w większości postów dotyczących tej sprawy, ponieważ z komentowaniem różnorakich postów na blogach, które mi się podobają, jestem na bieżąco. Więc jakby co, moje komentarze o takich dramach są wszędzie.

Postanowiłam zacząć od kolejnej rzeczy z aktualizacji. Zapraszam ♥



Zauważyłam, że gdy ktoś kupi VIP, wyświetla mu się przy nicku plakietka. Działa ona tak samo długo, jak inne powiadomienia, np. że ktoś zrobił artbooka. Czyli tak długo, dopóki nie przyjdzie kolejne powiadomienie.
Gdy najedzie się na plakietkę, wyskakuje: {nick} kupił VIP. Kliknij, aby stać się VIP!
Oczywiście, gdy klikniemy odsyła nas do cenniku pakietu.
Tak z innej beczki, też was denerwuje ta "wstążka" promująca aplikacje MSP? Ehh.


MSP TAG

1. Od kiedy grasz w Moviestarplanet?

Konto <>Pastellova<> założyłam w marcu tego roku, ale moją przygodę z MSP zaczęłam we wrześniu 2014.



2. Jaka jest Twoja historia założenia konta, co Cię do tego zachęciło?

Nom, kolorowa reklama MSP lecąca na Disney Channel. Później porzuciłam konto, a do dalszej gry namówiła mnie Natala - koleżanka z klasy pozdrawiam. To był rok 2015. Potem, w listopadzie 2016 namówiła mnie Roksana bliźniaczka Natali, pozdrawiam, fejma masz. I potem założyłam konto <>Pastellova<>.
Koniec.


3. Jaki masz cel?

Moje dziecięce marzenie to wbić 50 lvl w tej grze. Ale teraz wystarczy mi  25.


4. Gdyby nie ten nick, to jaki?

Na pewno nazwałabym się Lilyatte ♥


5. Za co dziękujesz tej grze?

Poznałam fajnych ludzi, założyłam bloga... Um, sporo rzeczy.


6. Co Cię zatrzymuje przy tej grze?

Ludzie, których tam poznałam i ten blog.

7. Kiedy zakończy się twój czas?

Nie wiem. Na pewno nie teraz.


8. Gdybyś odeszła, żałowałabyś tych lat spędzonych na MSP?

Nie. Ta gra jest bardzo pouczająca. Nauczyła mnie... wiele rzeczy.


I to chyba na tyle. Mam nadzieję, że dobrze wam mija drugi tydzień wakacji.

Dziękuję za przeczytanie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥