piątek, 21 lipca 2017

Nowy konkurs - "Day at the Zoo" - ocena!

Hej wszystkim! Powracam, po dosyć długiej nieobecności trwającej całe dwa tygodnie. Dzisiaj będę miała pracowite przedpołudnie - muszę napisać tą notkę, notkę na Emily McCline ( z informacją, że Milena mnie nie zadźgała) oraz napisać nowy rozdział mojej książki na Wattpadzie. Więc podsumowując... meh, zapraszam do czytania ♥

Okładka



No ok. Tak na początku, kiedy weszłam na MSP, pomyślałam, że to motyw rodem wymyślonych przez pięciolatków. No ale z drugiej strony jak się przyjrzeć, to nie jest aż tak źle. Pominę twarze tych MS, czyli usta - usta każdej z MS to porażka. Nigdy nie mogą dać normalnych, VIPowskich ust na okładkę, prawda?
Jeśli chodzi o komplety, to ten MS trzymającej małpkę (to małpka, nie?) jest całkiem znośny, myślę, że mogłabym go zakupić, jeśli nie moje oszczędzanie xd
Natomiast komplet drugiej MS jest porażką. Nie wiem jak wy, ale mnie się nie podoba W OGÓLE.
Chłopaka w tle pominę, żeby nie gorszyć.
Logo motywu jest bardzo, ale to bardzo ładne. Takie dopracowane, ale za razem... Hmm... letnie.
Z animacji bardzo mi się podobają animk z balonami i małpką. Według mnie są idealne do statusu. Ta z lwem to do jakichś filmów, a ja jakichś serii nie tworzę, więc no.
Okładkę oceniam na 7/10.



Tło


Spk, jeśli chodzi o tło jest takie zielone, typowo letnie. Za MS jest drzewo, na którym jest koala z obecnego VIPa na rok. O ile się nie mylę, na MSP był już motyw z podobnym tłem, prawda?
Ogólnie tło jest żywe, a do tego tanie - 350 StarCoins to bardzo mało jak na tło.
Tło oceniam na 8,5/10.


Rzeczy 


Meh, już widzę, że rzeczy będą miały o wiele niższą ocenę od reszty. Nie wiem po co komu i do czego potrzebne są te zwierzęta. Do ogródka? No ale po co mi w ogródku taki.. hmm... wyimaginowany krokodyl z głową większą od reszty ciała? Poza tym ten lew za 6 diamentów... Myślę, że to za duża cena jak na takie coś. Poza tym ten lew nie wydaje wam się za gruby?
Oceniam rzeczy na 4/10, słabo.


Animacje


Tak na samym początku w oczy rzuca się animacja z lwem za pięć diamentów. Nie wiem, czy komuś jest ona potrzebna, ale ok - nie wnikam. Według mnie najlepsze są animki - z balonami, z małpką oraz z wężem. Te są najbardziej dopracowane i mają dosyć znośną cenę. Nie rozumiem na przykład, co MSP ma z tym krokodylem z gigantyczną głową i po jakie licho komuś ta animacja za 725 SC. 
Oceniam animki na 8/10.


Ciuchy damskie





Nie, w ciuchach to się po prostu zakochałam. Trafiły idealnie w mój gust. Bardzo podoba mi się bluzka z zebrami za 475 SC, bluzka za 250 SC, spódniczki, włosy, motylek na głowę... Awww, na pewno jestem zachwycona całą pierwszą i trzecią stroną, są wręcz cudowne.
Tym ciuszkom daję dziesiątkę ♥

PS. Aw, okularki w stylu Sspectry na trzeciej stronie ♥.♥


Ciuchy męskie




Ciuchy męskie - tradycyjnie chłopcy dostali trzy strony, cóż za dyskryminacja -,-
Ogólnie przy niektórych ciuchach nie mogłam przestać się śmiać. Powiedzcie mi, który z chłopców będzie nosił taki.. hmm... Crop top z pierwszej strony?
Ogólnie bardzo podobają mi się buty za 675 SC, są przecudowne *.* Podoba mi się też sweterek z pierwszej strony. Uroczy ♥
Ciuchy męskie oceniam - o dziwo - na 7/10.


Ogólna ocena motywu 

Ogólnie motyw oceniam na 9/10. Do dziesiątki trochę zabrakło, ale myślę, że motyw jest naprawdę dobry, typowo letni, wakacyjny...
Aww.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥