poniedziałek, 3 lipca 2017

Muzyka tygodnia #1

Mimo, że blog nazywa się MSP oczami Ani, moim założeniem było, że nie będzie on dotyczył wyłącznie MSP, co niejednokrotnie wam tłumaczyłam.
Więc postanowiłam założyć serię "Muzyka tygodnia", która będzie pojawiała się co tydzień w poniedziałki. Będę w niej przedstawiać perełki tygodnia.
Zapraszam do czytania!



 Na 10tym miejscu postawiłam piosenkę "Confident", autorstwa Demi Lovato. Ostatnio odkryłam jej talent i jestem zachwycona niektórymi jej utworami typu "Heart Attack". Myślę, że zdobędzie ogromną sławę. Dziwię się, że jeszcze nie puszczają jej w radiach.



Piosenka, która podbiła moje serce wiele lat temu. Mianowicie jest to "Airplanes". Inteligentnie ułożony tekst, nie tak jak w niektórych piosenkach, uroczy wokal. Z czystym sumieniem daję ją na miejsce dziewiąte.


Piosenka, która wyszła 4 lata temu. Nadal niezapomniana.
OneRepublic odwaliło świetną robotę. Nie wiem jak wy, ale ja ciągle ją podśpiewuje.




No nie. Piosenka genialna, z ogromnym przekazem. Ostatnio popularny Ed Sheeran stanął na wysokości zadania i podbił serca fanów piosenką "Galaway Girl" Nic dodać, nic ująć.
Miejsce 7 należy do tej piosenki.


Ta piosenka była na ustach wszystkich jeszcze miesiąc temu. Bardzo trafiona najnowsza produkcja Kygo i Seleny Gomez jest wręcz genialna!
 Niestety teraz straciła na popularności, a szkoda. Doczekała się naprawdę wielu coverów, więc miejsce szóste.



Kolejna piosenka, którą warto posłuchać ze względu na przekaz. Niby piosenka, która ma 4 lata, a jednak wciąż na topie! Z ręką na sercu daję piąte miejsce.



Tą piosenkę na pewno chociaż raz słyszeliście. Fresh Montana ma przez to całkiem sporą sławę. Poza tym - wiele osób nie może przestać tego słuchać. I słuszne miejsce czwarte.



Wiem. Shape of You. Podbiło serca wielu, najbardziej znana piosenka Sheerana, wiele coverów... Cud! To musieliście i będziecie słuchać. Prezenterom (?) radiowym nigdy to się nie znudzi.
Nie dałam tutaj oryginalnego video, tylko choreografię taneczną Kyle Hannagami. Musicie to obejrzeć, ona jest świetna *.*




Chyba wszyscy się ze mną zgodzą, że Despacito ma bardzo zasłużone miejsce drugie. Każdy to podśpiewuje, w radiu leci na okrągło, a i tak wszyscy Polacy umieją tylko zaśpiewać "Despacito" co znaczy "Cichutko".



Ta piosenka to wygryw. Kocham głos Clean Bandita - taki ładny, czysty. Zara Larsson zaśpiewała tutaj nieziemsko. Piosenka również króluje na musical.ly.
Po prostu ją kocham!
Z czystym sumieniem daję 1 miejsce!



Mam nadzieję, że wam się podobała ta nowa seria!
Możecie dawać propozycje piosenek, które są wygrywami. Dzięki!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥