piątek, 28 lipca 2017

Nowa karta podarunkowa - 26.07.2017



Hej, tutaj Ania wraz z nowym logiem, podpisem i przerywnikiem! Od razu zawiadomię, że tp wszystko zrobiłam sama, dlatego mi nie wyszło XD
Dzisiaj przychodzę do was również z oceną nowego pakietu VIP, który pojawił się 26.07.2017 roku, czyli w moje imieniny ♥
Szczerze nie weszłam akurat wtedy na MSP, dowiedziałam się tego, że jest nowy pakiet bodajże z blogu Mondi.
Zapraszam do czytania.


Logo pakietu


Od razu powiem, że logo pakietu jest bardzo ładne. Cały pakiet jest utrzymany właśnie w kolorystyce niebiesko-różowej. Podejrzewam, że chłopcy nie będą zadowoleni. Na szczęście (lub nieszczęście) można zmieniać kolory ubrań, więc nie jest dla nich aż tak źle, prawda? 
Logo jest kompletnym przeciwieństwem do poprzedniego. To jest w takich żywych, intensywnych barwach, poprzednie - w słabych (nie wiem jak to nazwać) barwach jasnego zielonego i szarego.
Nie wiem jak wam, ale mi to logo przez te kolory kojarzy się z lodami - wam nie? 
Zwierzak jest w kolorach lodów balonowych, prawda?
Logo oceniam na 9/10 - typowo letnie, kojarzące się dla mnie właśnie z latem, a do tego ładne ♥ Aww.



Pakiet Damski



Aww, pakiet damski na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie.
Zwierzak jest cudowny. Załoga przy nim musiała się wzorować czymś na wzór cyklopa, prawda? 
Taka odmiana wśród naszych zwykłych booni na pewno się przyda. 
Ogólnie przy logu już powiedziałam o kolorystyce, ale teraz rozwinę bardziej swoją wypowiedź: zwierzak jest w takich kolorkach ombre - różowy i niebieski, aż miło się na niego patrzy, prawda?
I co dziwne, odmienne - ma ogromne uszy, bardzo ładnie to an nim wygląda. Do bonnie doczepione są takie drewniane skrzydełka - nie wygląda to uroczo?

Lody są według mnie idealną rzeczą do pokoju, bo właśnie teraz, gdy niedługo zacznie się sierpień, zaczną się również rekordowe upały - przynajmniej tak zapowiada pogoda, nie wiem jak wam, ale mnie teraz rażą promienie słońca, które wpadają do mojego pokoju przez okno dachowe.
Bardzo mi się podoba ułożenie tych wszystkich rzeczy w pucharku, naprawdę. I jeszcze te liście mięty, aww.
Ozdoba zdecydowanie na plus - tylko wielu użytkowników nie lubi takich małych drobnostek, a szkoda, bo nadają klimatu naszemu pokojowi.

Buty wyglądają jak zwykłe trampki ze sklepu z różowym paskiem przechodzącym przez środek, który dla mnie, tak nawiasem mówiąc, wygląda jak wstążka.
Szczerze spodziewałam się jakichś sandałów, ale trudno. Sama ostatnio chodzę w trampkach czy tenisówkach, bo po prostu lepiej trzymają się na nodze i dla mnie lepiej się w nich jeździ na deskorolce, rowerze, czy chociaż gra się w klasy (tak nawiasem, to gram przed domem sąsiada. Wtedy on zawsze siada na krzesełku i łypie na mnie groźnie). Ale w klasy się grać praktycznie nie da, bo jednego dnia narysuję, przez noc pada deszcz, drugiego dnia znowu muszę rysować -.-

Sukienka jest dla mnie prześliczna, na pewno nadaje się do takiego letniego pakietu. Szczerze, to liczyłam na jakąś letnią, przewiewną sukienkę, a tutaj - taka o. 
Dla mnie jest bardzo ładna, na pewno gdyby była taka w sklepie, to kupiłabym ją - może nie w takim mocnym óżu, ale np. w bladym niebieskim.

Włosy są dla mnie wygrywem tego całego pakietu. Są naprawdę śliczne, w porównaniu do pozostałych włosów z poprzednich pakietów. Ładnie opadają na jedno oko MS, i co było dla mnie zdziwieniem - ładnie leżą na lalce. Mam nadzieję, że kiedyś wejdę w ich posiadanie. Idealne byłyby dla mnie w kolorze białym, szarym lub bladoniebieskim.

Oceniam ten pakiet na 10/10, naprawdę mi się podoba ♥

Pod spodem dołączam screena z szafy juny13, która chyba jako pierwsza na naszym serwerze zakupiła najnowszy pakiet:



Pakiet męski



Co tu się stało.

Mogę nazwać to wręcz dyskryminacją dla chłopców przez załogę. Przy tym, jak rozpłynęłam się przy ubraniach damskich, tak tutaj skrytykuję otwarcie pakiet męski.
Mam tutaj tak naprawdę jedną rzecz do ocenienia, bo reszta pakietu jest identyczna jak dziewczyn - szczerze liczyłam na inne buty, ale dobra.
Tutaj załoga postanowiła dodac tylko bluzę z kapturem oraz czapkę z daszkiem, która najwyraźniej miała imitować włosy, których tutaj moderatorzy nie dodali.
Co powiem?
Może bluza nie będzie tak źle wyglądała, gdy zmieni się kolory, ale załoga kompletnie zwaliła sprawę z tymi złotymi zdobieniami na bluzie. Nawet, jeśli się będzie chciało zmienić kolory, i tak bluza będzie się błyszczeć, nadając waszemu MS wygląd typowej Barbie Girl.
Dla honoru, skoro nie dodali włosów, to załoga mogła dodać chociaż jakieś spodnie? Cokolwiek?
Okropienstwo.

6/10, reszta rzeczy ratuje sprawę.





Ogólnie pakiet oceniam na 8,5/10, przez te ubrania męskie. Jest to zdecydowanie jeden z lepszych pakietów, które pojawiły się w ostatnim czasie.


Ja się żegnam i naprawdę dziękuję za przeczytanie mojego marnego posta.

Cześć/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥