czwartek, 22 czerwca 2017

Aktualizacja MSP?

Wczoraj, 21.06.2017, modzi zrobili aktualizację. Niby drobna rzecz, no ale no xd
Zapraszam do czytania ^^




No, na początku wczoraj i dzisiaj do godziny 9 było podwojone kręcenie kołem.
1. Zwykli użytkownicy mogli kręcić 2 razy.
2. VIP zwykły - 3 razy
3. VIP elite - 4 razy
4. VIP star - 5 razy

Myślę, że to dosyć fajna akcja. Dostawałam sporo wiadomości, że zbugowało się MSP, ale uważam to za część aktualizacji, a wy?

 
 Nie moja wina, że sama nie miałam screena


Modzi dodali nowe emotki. Nie wiem, czy będą przez cały czas, czy tylko niedługo, ale trzeba z nich korzystać póki można. Znajdują się w kategorii "Pakiet specjalny MSP" i są ogólnodostępne.


Podobają mi się emotki do jedenastej (czyli do tej z popcornem, analfabeci). Reszta wygląda dosyć nienaturalnie i na pewno nie użyję ich do statusu. 
Ale te pierwsze bardzo ładne i idealnie pasują do statusu. Pewnie zdążyliście już to zauważyć, bo wszyscy ich teraz używają.

I uwaga, sesja zdjęciowa.



Myślę, że to bardzo przydatna opcja.
To chyba tyle, z całej aktualizacji. Mam nadzieję, że post się podobał ♥


Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥