piątek, 23 czerwca 2017

Hashtag blogowy


Hej, z tej strony Ania, jak zawsze. Zapraszam do czytania 💖💪

Chciałabym z dumą zawiadomić was o moim hashtag blogowym. Niestety to nie był mój pomysł, no ale nadal to mój blog, więc....
Historia powstania hashtagu była dosyć prosta: Pisałam z jedną dziewczyną, której nick przedstawię później bo go nie pamiętam.
Spytałam ją o hashatag blogu, a ona powiedziała mi ten pomysł 💡 I tak się zrodził ♯.
Czyli jednym słowem:
Hashatag blogu #PP, czyli #PastelkiPastellovej.

Więc jeśli lubisz ten blog umieść w swoim statusie na MSP hashtag #PP.
Dziękuję!


Tak poza tym post o zakończeniu roku pojawi się jutro przed południem lub dzisiaj późnym wieczorem. Wyczekujcie 💖💜👌


Dzięki za przeczytanie!
Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥