wtorek, 27 czerwca 2017

Nowa redaktorka ♥

HEJ, jestem nową redaktorką ♥
Mam na imię Zuzia ♥
Moje MSP - Zuzkaone 24 lvl i vip ♥
Chciałabym się przedstawić, bo jestem nową redaktorką tego bloga.
Jeśli coś zrobię źle to przepraszam ale jestem tu nowa i nigdy nie prowadziłam bloga.
A teraz kilka ciekawostek o mnie.
1.Gram w MSP od 2015 roku, ale mam swoje główne konto od 2017 roku 17 stycznia o godzinie 17:32
2. Jak grałam w 2015 i 16 roku, tworzyłam konta wbijałam 8 lvl i nie mogłam dalej, ale teraz mogę wbić szybko 20 lvl to widać po moim koncie :)
3. Jestem tu dlatego że moja sis. ciot. mnie poleciła właścicielce :)
4. Jestem bardzo kreatywną osobą
5. kocham wakacje xD jak wszyscy xD
6. Jestem czasami wnerwiająca
7. moja ulubiona godzina to 15
8. moja ulubiona liczba to 9 i 5
9. Moje ulubione imiona to  Laura, Ania, Paulina, Ewa, Dominika, Oliwia, Klara.
10. urodziłam się w moją ulubioną godzinę czyli o godzinie 15 ♥

No dobra to na tyle :)
Do kolejnego posta który pojawi się jutro!

KOLEJNY POST 28.06.2017 r.
O GODZINIE 18:00!
PAPA !!♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥