czwartek, 29 czerwca 2017

Nowy konkurs! - "4 lipca" - Ocena

Hej wszystkim!
Na samym wstępie chciałabym powiedzieć wam, że MSP szwankuje. Na wczorajszej zapowiedzi MS mówiła "Niech 4 MAJ będzie z wami", a dzisiejszy motyw nazywa się "4 lipiec".
Co się stało?

Okaj, zapraszam do czytania ♥


Okładka promująca motyw


Jak mówiłam na wstępie, motyw nazywa się "4 lipca". Dotyczy USA (Ameryki). Ja ten kraj kocham, zawsze marzyłam, żeby go odwiedzić, więc na pewno kupię większość rzeczy z tego konkursu.
Tło jest piękne, ale to ocenię zaraz.
Logo jest ok, w kolorach flagi kraju. Cztery gwiazdki, a w tle fajerwerki. 
Podobają mi się osoby na okładce. Wykonują dosyć fajne ani,ki, tylko buty... buty... Ehh, to powiem później
Okładkę oceniam na 8/10, bardzo mi się podoba ♥




Tła




Tym razem załoga dodała AŻ 3 tła!
W ostatnim czasie dostawaliśmy tylko jedno... A teraz aż trzy! Uou!

Pierwsze tło przedstawia Amerykę za dnia. Ładna, zielona trawa, rzeka, most, miasto. Jestem zachwycona. Trawa ma bardzo intensywny, zielony kolor. Podobają mi mi się te fajerwerki w tle. Tło oceniam na 9/10.

Drugie tło przedstawia Amerykę wieczorem. Tutaj jest dosyć spokojnie. Zniknęła trawa, która jest zastąpiona zwykłym, typowym chodnikiem. 
Klimatu jednak nadaje puste, lekko zachmurzone niebo z wyraźnym zachodem słońca oraz światełka na moście. To tło bardzo mi się podoba.
Oceniam na 10/10.

Trzecie tło jest bardzo.. hmmm... Wystrzałowe. Czerwone niebo oraz fajerwerki... Mmmm... Kolorystyka mi się niezbyt podoba, ale trudno. Tutaj też nie ma trawy - nie wiemy gdzie wyparowała.
Most jest nadal, światełka na nim też.
To tło oceniam na 7/10.


Ogólny wygląd na stronie


Ojeju, ale cudownie! Połowę tła zapełnia trawa, co dodaje bardzo przyjemnego klimatu. Cieszę się, że nie zostało zastosowane inne tło, bo znowu byłoby mrocznie i nie w moim klimacie.
Pozdrawiam osoby na pasku, chat mi się nie chciał wyłączyć.


Rzeczy


Cudo! Najbardziej podoba mi się grill za 275 sc oraz gwiazdki za 3 diamemty, Na pewno zakupię też stolik dla VIP za 250 wirtualnych pieniążków. Znośne są też fajerwerki za 475 SC, z pewnością nadadzą się do ogrodu.



Animacje


 Animacja za 6 diamentów jest dosyć okej i przyda się do wszelkiego rodzaju seków. MS
wystrzeliwuje konfetti w kolorach flagi Ameryki. Do statusu nie przydatna.



 Animacja z grillem za 425 SC. Jak najbardziej przydatna do filmów,  nieprzydatna do statusów. Nie podoba mi się to ułożenie rąk MovieStar.



Animacja "My Eagle" za 325 SC. Przedstawia MS, której na ramieniu usiadł orzeł. Bardzo ładna, orzeł wydaje się bardzo dopracowany. Ideal ♥


Ta animka bardzo mnie rozbawiła, ale wątpię, czy wytrzymałabym nerwowo z tą animką na statusie. Animacja jest podobna do tej powyższej, tylko MS ma okulary, a za ną jest jakiś... wybuch? Nie wiem jak to nazwać.
Cena 900 sc jest wysoka, ale dosyć słuszna.


Ta animacja przedstawia MS, która wymachuje tz. zimnymi ogniami, tworząc napis "Freedom" czyli Wolność. Niestety, nie złapałam tego fragmentu na screenie (szkoda). Kosztuje 350 wirtualnych pieniążków, czyli dosyć mało.

Tutaj MS wystrzeliwuje fajerwerki. Niestety niezbyt mi się podoba. Dosyć długo trwa, a MS jest ciągle w ruchu. Nie nadaje się do statusu. Do tego ta poza.. Ehh...


Tą animację na pewno zakupię. Przedstawia ona MS, która po prostu otrzyma sztuczne ognie. Poza jest cudowna, wręcz idealna. W przyszłości na pewno przyda się na Nowy Rok.


Ciuchy damskie





Ciuszki bardzo mi się podobają, na pewno zakupię większość z nich. Zauważyłam tylko kilka powtórek, ale tylko kilka, więc jestem dumna z załogi.  Najbardziej mi się podobają włosy za 500 sc i wianek za 375 sc.
Cudo!



To na razie na tyle. Ciuchy męskie udostępnie później, bo na razie nie mam do nich dostępu xd 
Nowemu konkursowi daję 8/10. Według mnie jest cudowny. 

Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥