czwartek, 22 czerwca 2017

Hejj!

Zakładam takowego bloga już po raz setny, więc nie zdziwcie się, kiedy zobaczycie mnie gdzieś indziej.
Nazywam się Ania, znana na MSP pod nickiem <>Pastellova<>. Kreatywnie, c'nie?
Nawet nie będę się bardziej o mnie rozpisywać, bo nie mam na to ani spokoju, ani cierpliwości.

Mam 12 lat, z czego można wywnioskować, że po wakacjach idę do siódmej klasy (szpann).
Nie wiem, czy nie jestem za stara na taką grę, ale cii.
Urodziny mam 1 września.
W tym momencie pewnie przestaliście czytać ten post, bo "Co z tą dziewczyną jest nie tak?"



Konkursy na redaktorów będą, ale później xd
Ciekawie się zapowiada.
Tak bardzo że aż wcale.


Przerywnik i podpis się robią, spokojnie.

Pa! xd


Ania

2 komentarze:

  1. masz urodziny w ten sam dzien co jungkook 😲 troche zazdro ale to 1 dzien skewla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieem :D Ale chociaż wszyscy pamiętają, jak przychodzę na rozpoczęcie roku xd

      Usuń

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥