piątek, 30 czerwca 2017

Poradniki Zuzi #1

Jednak będę
Codziennie posty o godzinie 9:30! a JEŚLI NIE BĘDZIE O TEJ GODZINIE POSTU TO O 14 :)
I przychodzi do was nowa seria! Moja pierwsza którą piszę!
NAZWA:Poradniki Zuzi
więc dzisiejszy temat to: Jak zrobić superowy look!
Jak wiecie (albo nie) mam na swoim koncie na MSP bardzo fajne looki (według mnie) Jak je robię?
Po 1 Musi być super kolorystyka (czyli żeby kolory do siebie pasowały)
Po 2 Nie może mieć jednego koloru! (jeśli jeden kolor i kilka małych fragmentów będzie w innym kolorze, nie będzie to wyglądało pięknie!)
Po 3 Nie rób looka przez 5 minut bo przez 5 minut się dobrze nie zastanowisz może w ciągu 15 minut znajdziesz coś innego!?
Po 4 Jeśli chcesz nie wszystkie looki mają być w waszym stylu! (Ja mam niektóre w moim stylu i nie które w stylu nowych motywów.)

Noi to chyba na tyle przesyłajcie swoje looki które ocenię od 1 do 10
LOOKI PRZESYŁAJCIE NA EMAILA - grafikzuzia@onet.pl
                                                        PAPA ♥

                                                              KOLEJNY POST JUTRO O 9:30

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥