wtorek, 27 czerwca 2017

Nowa karta podarunkowa - 27 czerwca 2017!

Hej! Piszę ten post na szybko, bo przed sekundą wskoczyła nowa karta podarunkowa, a chcę pierwsza ją opisać, zanim ktokolwiek o tym napisze na swoim blogu. Po prostu: w pewnym momencie gry postanowiłam się lognąć i nagle - nowa karta podarunkowa. Oczywiście robię screena i wrzucam!


Dziewczyny



Cena ani ilość sc oraz diamentów się nie zmieniła, no ale cóż - trudno. Kiedyś już się wypowiadałam, że taki VIP na rok powinien kosztować 100 zł, nie więcej. No ale...
Dostaliśmy takiego pięknego zwierzaczka - szarego koalę, który je bambusa. Urocze. No spójrzcie na jego wykonanie! 
Palma. Palmy są przecudowne, chociaż wolałabym chudsze i wyższe. No ale koala jest leniwy, z pewnością takie mu wystarczą.
Dostaliśmy również takie sandałki. Teraz może i nie wyglądają za ciekawie, ale gdyby zmienić im kolory na np. biały i dopasować do spodenek i topu, z pewnością by wyglądały lepiej.
To... kimono? Sukienka? Trudno. Jak zwał tak zwał. Ma cudowne wzorki i myślę, że ładnie by leżało na naszej MovieStar. Bardzo mi się podoba.
I włosy, czyli nasze największe utrapienie. Szczerze, tak średnio mi się podobają. Ściągnięte są taką opaską... Ehh. Coś czuję, że nie za dobrze leżały by na MS. 
Pakietowi dla dziewczyn daję 7/10. Uważam, że jest naprawdę letni, ładny, wakacyjny. 



Chłopcy


Dobra, teraz mg sobie ponarzekać. Koala i drzewka są takie same, więc tu się nie przyczepie.
Buty. W końcu chłopcy mają inne buty niż dziewczyny! Już się bałam, że będą latać w takich sandałkach... Ehh....
Buty wukonane są bardzo precyzyjnie. Widać, co chcieli zrobić, ale nie wyszło zbytnio naszej kochanej załodze. 
Koszula jest chlubą tego pakietu. Lekko rozpięta, ładny, niebieski, przechodzący kolorek.... Cudowna!!!!!!1111oneoneone!!
A włosy są okropne. Liczyłam na jakieś rozczochrane, aby pasowało do klimatu wakacyjnego, a tu... klapa! 
Temu pakietowi daję 6/10. Koszula ratuje ocenę.



Mam nadzieję, że  ten post wam się spodobał. Starałam się pierwsza was o tym zawiadomić i... mam nadzieję się udało.
Przypominam o konkursie na redaktora w górnych zakładkach.
Paa ♥ :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥