niedziela, 25 czerwca 2017

Przecenione emoji za diamenty?

Hej, jeszcze jeden post dzisiaj ode mnie ♥
Chciałabym wam powiedzieć o jeszcze jednej części aktualizacji, której - jak widziałam - raczej nikt na blogach, MSP, kanałach na YT nie zauważył - przecenione emoji.



Na MSP istnieją emoji, które zawsze były za diamenty. Tak zwane serca, kwadraty itp.
Kosztowały kolejno: 4 diamenty, 12 diamentów, 16 diamentów. Wiecie, ile ja na nie narzekałam, że są takie drogie?

W końcu się doczekaliśmy: Przecena! Nie wiem do kiedy - czy przez np. tydzień, czy na zawsze...
Przedstawiam wam screeny, które zrobiłam, przeglądając forum w poszukiwaniu jakiś dram.




No i to by było na tyle z moich poszukiwań, bo dramy żadnej nie znalazłam.
A emoji nadal nie zamieszam kupować, chociaż te kwadraty wyglądają całkiem ciekawie.




Co sądzicie o tej przecenie? Opłaca się? Wgl: Wiedzieliście o tym?


Dziękuję za przeczytanie ♥

Ania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisać coś głupiego, zastanów się nad komentarzem ♥